تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه،‌ وابسته به نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، برای آشنایی هرچه بیشتر اهالی فرهنگ و مطالعه با مقاومت فلسطین، لوح فشرده‌ «نمایه» شامل مطالب متنوع فرهنگی و اطلاع‌رسانی را تهیه كرده است كه تا پایان سال به تمام كتابخانه‌های كشور ار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«نمايه غزه» به كتابخانه‌هاي كشور مي‌رود

نمایه غزه، به ،كتابخانه‌های كشور، می‌رود

موسسه فرهنگي و اطلاع‌رساني نمايه،‌ وابسته به نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، براي آشنايي هرچه بيشتر اهالي فرهنگ و مطالعه با مقاومت فلسطين، لوح فشرده‌ «نمايه» شامل مطالب متنوع فرهنگي و اطلاع‌رساني را تهيه كرده است كه تا پايان سال به تمام كتابخانه‌هاي كشور ارسال مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي موسسه فرهنگي و اطلاع‌رساني نمايه، اين لوح فشرده چهار بخش اصلي را شامل 60 مقاله و گفت و گو به مناسبت شصتمين سالگرد مقاومت فلسطين، پايگاه‌هاي اينترنتي مقاومت، عكس‌ها و سرودهاي مقاومت را دربرمي‌گيرد.

تاكنون يك هزار نسخه از اين لوح فشرده وارد كتابخانه‌هاي عمومي استان تهران شده و تا پايان سال جاري در اختيار مراجعان كتابخانه‌هاي سراسر كشور قرار مي‌گيرد.

همچنين، موسسه فرهنگي و اطلاع‌رساني نمايه در نظر دارد از صاحبان بهترين جملات كوتاه، در وصف مقاومت مردم مظلوم غزه تجليل كند. علاقه‌مندان مي‌توانند جمله هاي خود را تا سوم بهمن ماه به نشاني الكترونيكي info@namaye.net ارسال كنند.